sunnuntai 13. syyskuuta 2009

Uusia lapsia!

Kirjahyllyni sai 15.8 uusia asukkaita, kun äitini antoi minulle nimpparilahjaksi kolme toivomaani kirjaa. Olin ympyröinyt Suuren Suomalaisen Kirjakerhon esitteestä muutaman kirjan, jotka haluaisin, mutta en uskonut, että saisin ne kaikki. Ihanaa, kiitos äiti!

Uudet asukkaat ovat:

*Charlotte Brontë - Kotiopettajattaren romaani

*Kajsa Ingemarsson - Keltaisten sitruunoiden ravintola

ja

*Pirjo Saarnia - Irti makeanhimosta

Marianne-täti on myös itse ostanut huostaansa seuraavan kirjan:

*Irvine Welsh - Mestarikokkien sänkykamarisalaisuudet.

1 kommentti:

  1. Huhei kuinka piristävää että tänne tulee uusia kirjoja! Aloin jo olla huolissani, vaik tiän et sulla on kiire. En jaksa kommentoida jokaista erikseen joten teen sen tällee kerralla.
    Ainoa jonka olen itse lukenut on Da Vinci -koodi, josta olen jälleen eri mieltä, vähän. kirja oli kyllä hyvä, sitä en kiistä, mutta ei se ollut NIIN hyvä. Luin sen kuvitetun version ja se todella teki siitä erilaista. En tiä olisinko saanu siitä niin paljon ilman kuvia... Symboliikka on niin suuressa roolissa että kuvat todella avas hommaa vähän enemmän. Jos epäröi kirjan lukemista, kuten minä tein. niin kannattaa etsiä kuvaversio. Isohan se on, mutta..:)
    Tuo Cohelon kirja herätti mielenkiinnon. Psykologisen mielenkiinnon. Pitänee etsiä se käsiinsä kirjastosta... Samoin tuo sydämen muotoinen rasia herätti uteliaisuuden.
    :)
    Limpura

    VastaaPoista