tiistai 4. elokuuta 2009

Elokuva: Deep Blue Sea



1999
Ohjaus: Renny Harlin
Pääosissa: Saffron Burrows, Thomas Jane, Samuel L. Jackson, Jacqueline McKenzie, LL Cool J, Michael Rapaport, Stellan Skarsgård, Aida Turturro

Loistavaa, että tämä tuli taas telkusta! Oon metsästänyt tätä jo jonkin aikaa kauppojen dvd-aleloodista, mutta ei kyllä ole näkynyt missään. Sanokoot kriitikot mitä hyvänsä, mutta mun mielestä tämä on varsin loistava leffa. Hitsi kun jännitti joissain kohdissa, vaikka oon katsonut tämän jo muutamaan kertaan.. Kaikki veteen sijoittuvat elokuvat on hieman pelottavia, koska meri nyt ei ole mikään turvallisuutta huokuva tapahtumapaikka. Ja olihan ne hait aika kamalia, vaikka joissain kohdissa näkyi kyllä tosi selvästi tönkkö tietokonetoteutus.

Ärsyttää, kun melkein kaikkiin leffoihin pitää tunkea joku typerä rakkaustarina. Tässäkin oli tuon kuvassa olevan naisen ja sen välinpitämättömän miekkosen välillä vispilänkauppaa, huoh..ihan turha lisä. Mun mielestä Slumdog Millionairessakin oli ihan turha se rakkaustarina, kun se pidettiin mukana loppuun asti. Luulin olevani romanttinen, mutta olen kai erehtynyt..?8) Tarkoitan vain sitä, että jos on toimintaleffa, niin olkoon siinä sitten vain toimintaa. Jos on jännitysleffa, niin ei siinä ole pakko olla rakkautta. Romanttiset komediat sun muut saa kyllä sitten ihan luvan kanssa olla sitä pullollaan.

Olennaisin sanottava oli kuitenkin se, että tämä on hyvä leffa, ja on kivaa kun teeveestä tulee välillä vähän harvemminkin nähtyjä elokuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti